ZAKAJ KOREJSKA KOZMETIKA?
Korejska nega kože, vsi smo že slišali zanjo, toda kaj pravzaprav je tako posebnega na njej?
Če obstaja nekaj, na kar so Korejci ponosni, je to njihova čudovita koža. Korejske ženske so zelo zahtevne stranke glede svojega izgleda in ogromno časa posvetijotemu, da bi njihova koža izgledala brezhibno.
Južna Koreja je država z eno izmed najbolj zanimivih in najhitreje rastočih lepotnih industrij na svetu, ki uvaja vodilne inovacije v tej industriji in postavlja trende na svetovni ravni.
Mintel, vodilna svetovna tržna raziskovalna agencija v raziskavi razkriva, da je Južna Koreja med prvimi 10 trgi v lepotni industriji, njena vrednost za leto 2017 pa je ocenjena na nekaj več kot 13 milijard ameriških dolarjev.
"V preteklosti je Francija veljala za svetovno vodilno silo v lepotni industriji, zdaj pa so vse oči uprte v Južno Korejo," pravi Peter Thomas Roth, strokovnjak za nego kože, ki je govoril z The Cut.
KOREJSKO KOZMETIKO PRAVZAPRAV ŽE POZNATE
Večina ljubiteljev kozmetičnih izdelkov je do zdaj prav gotovo že slišala za BB kreme, vendar morda ne vedo za njihovo korejsko poreklo. Tako je BB kreme izvirajo iz Južne Koreje.
Prav BB krema (ki pomeni "balzam za madeže" ali "lepotni balzam"),je bila eden od prvih korejskih izdelkov, ki je dosegel svetovno slavo. Razlog za uspeh je predvsem ta, da je bila tu prvič zabrisana meja med izdelkom za nego kože in ličili. Tako jim je uspelo združiti korejsko lepotno industrijo, ki je bolj osredotočena na nego kože z evropskimi in ameriškimi trendi, kjer je več poudarka na ličilih.
KOREJSKA NEGA KOŽE
Kot že zgoraj omenjeno, daje korejska kozmetika velik poudarek na nego kože in učinkovite naravne sestavine, kar se zlije v skupnem cilju, združitvi zdravja in lepote.
Korejski kupci so zahtevne stranke,saj jih že od mladega spremljata lepotna ozaveščenost in kultura, o tem, kako skrbeti za kožo in katere sestavine so tiste, ki delujejo. Vsak potrošnik je dober ocenjevalec novega produkta, ki natančno ve, kaj deluje in kaj ne. Prav tako pa je za korejsko kozmetiko značilno, da niso zavezani eni blagovni znamki, temveč skupnemu pojmu korejske kozmetike, kar pripelje do veliko večje konkurenčnosti med proizvajalci in posledično zavezanost raziskavam in razvoju.
TREND ALI NOVA STALNICA
Korejska kozmetika ali krajše K- Beauty je trend, ki postaja del prevladujoče lepotne industrije in se ga ne sme zanemariti.
Kjer sta korejska kozmetika in nega kože nekoč veljali za nišno kategorijo, so korejske blagovne znamke danes dobile stalno mesto na trgovskih policah prodajaln, kot je mednarodna vsem znana lepotna meka, Sephora, prav tako pa se K-beauty izdelki pojavljajo tudi v manjših lepotnih salonih in galerijah po Evropi in ZDA.
Za tako velik mednarodni odziv so v veliki meri zaslužni tudi spremljajoči trendipri lepotnih »rutinah«, kot sta korejska lepotna rutina iz 10 korakov in''steklena koža'', porcelanasta koža Azijk, ki kljubuje starostnim težavam ter odlične kritike na lepotnih blogih in v revijah.
NENEHNE RAZISKAVE IN RAZVOJ
V zadnjih letih smo videli, da so korejski izdelki, kot so BB kreme, cushion podlage ali podlage z blazinico in sheet maske postali ključni lepotni produkti v vseh zahodnih državah.
Ta dejstva niso samo splet srečnih okoliščin, temveč v veliki meri posledica načrtovanega razvoja ob podpori države, da vzpostavi obstoječo lepotno industrijo kot vir prihodkov za državo. Lepota je v Koreji ogromnega pomena, izraz »korejski izdelki »pa tudi strokovnjaki povezujejo z najboljšo kvaliteto invisoko tehnologijo. Zaradi tega razloga kozmetična podjetja nenehno vlagajo v raziskave in razvoj, da bi proizvedle naslednjo veliko zmagovito formulacijo in unikaten produkt, ki bi zadovoljil trg, vedno lačen inovacij.
ODKRIJTE NAŠO PONUDBO KOREJSKIH IZDELKOV